Pepzi har intagit sin favoplats. 15 december, 2025OkategoriseradeRaggen Efter drygt sex veckor med en monster hund i huset. Nu är det äntligen bara husse och Pepzi. Dela detta:Dela Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest Gilla detta:Gilla Laddar in …