Jobb imorgon igen. 26 oktober, 2025OkategoriseradeRaggen Ctl jag ringde och undrade om jag kan köra en tidig tjänst imorgon ganska lång jag sa ja okej. Ångra mig redan. Dela detta:Dela Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest Gilla detta:Gilla Laddar in …