Godmorgon 23 oktober, 2025OkategoriseradeRaggen Godmorgon har sovit så där inatt skulle gärna sovit några timmar till men nu är det morgon och lite kaffe och smörgås sen får vi se. Dela detta:Dela Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest Gilla detta:Gilla Laddar in …