
Har inte haft någon förut ska vara fint blir kul att testa. Sen var jag förbi på bolaget och köpte några öl och lite whisky jag tar en liten stänkare ikväll letar fram en bra film och kolla på. Kattens skada verkar blivit bättre men han känner av den fortfarande men det verkar som det blir okej. Sen får vi se hur länge jag håller mig vaken och när jag måste gå och sova för jag är ganska trött .