Testar att diktera verkar ju funka fint har börjat gjöra en dagbok på en annan telefon som var med och det funkar jättebra det med så att ja får se

Testar att diktera verkar ju funka fint har börjat gjöra en dagbok på en annan telefon som var med och det funkar jättebra det med så att ja får se
