David Urwiz

En kväll i Trollhättan, Marita och jag fick för oss att gå på konsert. Det var långt över förväntan vi var hel nöjda.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *