Nu har vi varit ute tre gånger.

Det har funkat helt ok, börjar att lära mig ett och annat. Det var lite blåsigt och mulet den här gången men kul ändå.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *