Altan Bygget. 13 april, 2012HemmaHemmaRaggen Har stått still ett tag nu pga av mycket dåligt väder,men till helgen kanske det kan hända något. 🙂 Dela detta:Dela Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest Gilla detta:Gilla Laddar in …